CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 17 juni 2010

Mijn eerste bericht.....

Vanavond kwam een collega op het idee dat ik maar eens een blog bij moest gaan houden van alle creaties die ik maak. En aangezien het aantal creaties de laatste tijd erg is gegroeid, leek dit me inderdaad erg leuk.

Maar eerst zal ik wat meer over mezelf vertellen. Ik ben Aenne, sinds drie jaar getrouwd met Bart. En ik vind het erg leuk om te knutselen. De laatste tijd komt dat weer wat meer naar buiten, omdat ik net een jaar klaar ben met de opleiding tot verzorgende. Wat ik maak? Nou eigenlijk van alles, strengen met hartjes, vogelhuisjes versierd met stof, rijstpapierlampen bekleed met stof en ga zo maar door. Ook wil ik nog weleens overstappen naar het versieren van glas werk maar dit doe ik eigenlijk niet zo heel erg veel, omdat ik het werken met textiel veel leuker vind.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten