CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 20 oktober 2010

Kerst here we come.......










Inmiddels liggen de winkels alweer vol met van alles voor de Sint en kerst. Dus voor mij een teken, dat ik eindelijk aan het werk kon. Het is inmiddels allemaal klaar, alleen voor de schouw moet ik nog versieringen maken, maar het is half oktober, dus dat moet nog goed komen.
Ik heb voor de boom, kerstklokken, kerstbomen, sterren en twee soorten engeltjes gemaakt. Heel leuk en allemaal in Delftsblauw of blauw wit geblokt. Voor op tafel heb ik twee kleedjes gemaakt, met daarop engeltjes. En dan nog de krans die in een eerdere blog al te zien is.
Erg leuk om te maken, en omdat ik het allemaal met de hand maak ook best een beetje tijdrovend. Maar het resultaat mag er zijn vind ik zelf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten