CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 3 november 2010

oud kastje, nu bijna weer nieuw


















Afgelopen zondag, heb ik van mijn schoonmoeder een kastje gekregen, wat jarenlang bij hun in de gang heeft gestaan. En daarvoor is het ook nog van de opa en oma van mijn man geweest. Dus eigenlijk is het wel een beetje en speciaal kastje voor Bart.
Toen ik zei dat ik het wilde schilderen, ging hij er eerst tegenin, Je kan een kastje van mijn opa niet schilderen.
Maar gelukkig kon ik hem daarvan af brengen, en hoop ik dat als het straks helemaal klaar is, hij het mooi genoeg vind.
Het kastje krijgt een plekje hier in de huiskamer, en ookal is de verf op dit moment nog nat. Aangezien ik net de tweede laag heb aangebracht, ik vind het eindrestultaat nu al geweldig. Gisteren heb ik een mooie lamp gekocht om erop te zetten, dus eigenlijk kan ik niet wachten tot ik het neer kan zetten!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten