CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 18 januari 2012

Oberhausen

Zoals ik al eerder heb gepost ben ik in November een dagje naar Oberhausen geweest met een aantal collega's. Je kon je hier voor opgeven, via de personeelsvereniging.
Vroeg op, om op tijd op werk te zijn....Hebben we uiteindelijk een geweldig leuke dag gehad met z'n allen.

Al snel kreeg ik van Miranda de foto's en daar heb ik nu een mini van gemaakt. Was er al even mee bezig. Maar omdat ik op het moment eigenlijk met teveel tegelijk bezig ben, was hij even blijven liggen. Nu lig ik ziek op de bank, het gehele verhaal zal ik jullie besparen. Maar nu heb ik toch mijn spulletjes bij elkaar gepakt om hem af te maken, de foto hieronder is het eindresultaat. Sorry voor de slechte collage, maar het lukte me niet echt.
Liefs Aenne

1 opmerking:

  1. Nou jakkie die kakkie ben je gewoon ziek... Goed aan jezelf denken hoor! Je mini is helemaal super, was echt gezellig he?! Ik vind de blz van het knoflookavontuur geweldig! mooie jongen! ;)
    Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen