CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 15 mei 2012

Project life week 19

De afgelopen week veel gescrapt, allemaal leuke kaartjes gemaakt. En nu weer een leuk idee voor blikjes, als waxinelicht houdertjes in de tuin. Zag het toevallig bij de buren van mijn ouders waarvan de dochter afgelopen week is getrouwd. Erg leuk idee, en dacht met de zomer in aankomst is het misschien wel een leuk idee om de tuin een beetje aan te kleden.

Maar eerst heb ik vanochtend mijn Project Life bijgewerkt. Week 19 is nu ook klaar, nou ja zit nog een beetje in dubio. Of ik niet een lo zal maken, want er zijn zoveel foto's en ik kan niet goed kiezen. Daarom heb ik nu eerst maar voor deze drie foto's gekozen (kijk maar naar de foto's) Moet de foto's toch nog gaan bestellen voor een normaal fotoboek, misschien dat ik dan als nog een ideetje krijg. Maar op dit moment denk ik dat ik het zo laat.




Deze week weer een normale week, geen leuke dingen geplant staan. Nou ja, misschien dat mijn vriendin Daisy eindelijk gaat bevallen, dan gaan we natuurlijk op visite bij hun om het kindje te bewonderen. Maar voor nu moeten we gewoon nog even afwachten tot ze daadwerkelijk bevallen is.

Liefs Aenne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten