CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 12 juli 2012

Koetaart en cupcakes!!

Aankomende zaterdag hebben we een familiebbq, met mijn kant van de familie. Erg gezellig natuurlijk, want we zien elkaar veel te weinig.

Iedereen neemt iets mee, zodat we allemaal lekkers hebben om te eten ( nu nog hopen dat het weer meewerkt) en ik besloot om het toetje te maken.

Dus vandaag een koetaart gemaakt, omdat we bij mijn oom bbq'en die met zijn tuin aan een weiland grenst. Waar mijn vader en zijn broers en zussen altijd speelden en waar mijn vader ook al menig koe uit de sloot heeft gehaald. Vond ik dit wel een leuk thema voor de taart, toen ik eenmaal bezig was, bleek mijn taart een beetje kleiner dan ik had verwacht. Dus ook nog een aantal cupcakes gemaakt, met daarin botercreme en een beetje jam.

Nu hopen dat iedereen het leuk maar vooral ook lekker gaat vinden!
Liefs Aenne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten