CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 9 december 2012

Project Life week 39,40,41,42,43

Vanochtend de stoute schoenen maar eens aangetrokken en weer eens verder gegaan met mijn project life. Daar had ik al veel te lang niets meer aan gedaan.

Maar met de foto's die ik nog had liggen maar gauw een inhaalslag gemaakt. Ik had een foutje gemaakt me de weeknummering, dus dat heb ik eerst verbetert.
En daarna week 39,40,41,42 en 43 verwerkt. Nu achteraf toch wel blij dat ik het bijgewerkt heb, want het was nu al een flink gezoek in de foto's om te weten wat waar hoorde.

Moet ook gauw maar eens gaan beslissen of ik volgend jaar weer een boek bij ga houden....ik weet het nog niet maar vind het wel heel erg leuk. Dus nog even dubben, we hebben nog een paar weken voor het nieuwe jaar begint.

Fijne zondag nog!
Liefs Aenne













Geen opmerkingen:

Een reactie posten