CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 28 februari 2013

Mod podge avontuur

Zoals veel mensen kijk ook ik regelmatig op Pinterest! Geweldig vind ik het en haal er ook steeds leuke ideeën vandaan.

Zo begon ook dit, ik had gezien dat je een foto kunt overbrengen op canvas door het gebruik van mod podge. Dus ik alles wat ik nodig had gekocht en een leuke foto uitgezocht. Ik heb gekozen voor een foto van mijn nichtje die mij hielp met koken.

Dus gauw begonnen, ik had wel gehoord dat ik de mod podge 24 uur moest laten drogen. Ook die instructie netjes opgevolgd. Vanmiddag het papier weer nat gemaakt en toen voorzichtig het papier eraf gewreven. Het effect is heel leuk geworden, het lijkt op een erg oude foto! De randen moet ik nog afmaken, maar twijfel nog over de kleur.

Dit is voor mij zeker voor herhaling vatbaar, ben eigenlijk al aan het bedenken welke foto ik ga gebruiken!

Fijne avond,
Liefs Aenne









Geen opmerkingen:

Een reactie posten