CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 18 mei 2013

Eindelijk af!!

Nu Bart een paar dagen in Frankrijk is om te fietsen heb ik eindelijk tijd om dingen die zijn blijven liggen af te maken.
Dus zo ook project life 2012, de laatste twee bladzijden. Voor een voor mij soms niet zo leuk jaar, maar als ik hem zo doorbladeren zie ik dat ik toch een hoop leuke dingen mee heb gemaakt en heb gedaan. 

Ergens heb ik nog de twijfel of ik niet toch  aan 2013 zal gaan beginnen. Maar zolang ik twijfel begin ik er niet aan. En daar er nog twee onafgemaakte haakprojecten zijn heb ik me voorgenomen om eerst die af te maken!!

Fijne Pinksteren!!
Liefs Aenne


1 opmerking:

  1. Hoi Aenne, een kunstwerkje op zich, dat album. Dat kun je overigens ook doen met geprinte foto's in inlegvellen. Dan kun je de pagina's erna nog verder versieren. En natuurlijk uitnemen als je wilt: www.fotoboeken.nl. Wie weet...

    BeantwoordenVerwijderen