CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 2 februari 2011

De allereerste layout

Zo ook mijn allereerste layout is een feit, heb er gisteravond en vanochtend aan gewerkt. En ben best blij met het eindresultaat. Had niet verwacht dat dit zo'n werk zou zijn. Toen ik eindelijk dacht de foto's op de manier te hebben liggen die ik wilde, was het toch weer niet zo. Vandaar dat ik er wel even mee bezig ben geweest. En gelukkig had ik Miranda online op msn gisteravond zodat ik als ik er even niet uit kwam kon vragen hoe en wat ik nu moest doen, hahaha echte beginneling ben ik dus! Maar ik heb er heel ver plezier in, en begrijp nu ook waarom er zoveel mensen zijn die dit al jaren doen
Zie hier mijn lieve Stitchie en onze neefjes. Samen in het winterse Hillegom!


1 opmerking:

  1. Nou helemaal super joh!!!! Hij is gewoon ook al af!!! Je bent een snelle scrapper! Leuk gedaan meid!

    BeantwoordenVerwijderen