CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 7 februari 2011

Weer lekker zitten freubelen

Vandaag weer lekker een dagje vrij, en ja eigenlijk was ik gisteravond al begonnen. Maar omdat ik eigenlijk een beetje lui was ben ik ook weer opgehouden....En ik moest nog even wat dingen bestellen zodat ik wel door kan blijven gaan met mijn nieuwe hobby!

Dus nadat ik vanochtend mijn programma (hahaha lees naar de weight watchers) ben geweest en de marktboodschappen had gehaald, de hond had laten wandelen en nieuwe tulpen had gekocht. Ben ik er toch weer even voor gaan zitten.

In totaal zijn het zes precies dezelfde kaartjes geworden, die ik in de toekomst wil gebruiken. Maar omdat we nogal drukke weekenden hebben de komende tijd, moeten ze nog even wachten tot ze op de post mogen!


Zie hier het resultaat!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten