CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 7 maart 2011

Eindelijk alles af!!

Eindelijk kan ik alles wat ik zo'n beetje heb gemaakt laten zien, en het duurde zo lang voor het eindelijk zover was...Maar ik kon natuurlijk niet anders, want dan zag mijn tante wat ze voor haar verjaardag zou krijgen namens alle mensen die hebben gereageerd op mijn briefje met daarin de opdracht. De opdracht was: of iedereen een stukje over mijn tante wilde schrijven en dan het liefst met een foto erbij. Ik zet op mijn blog alleen de bladen en het boek, want die heb ik zelf gemaakt. Maar de stukjes van andere mensen laat ik weg. Vind ik niet zo netjes om dat zomaar op mijn blog te plaatsen. Gelukkig hebben een heleboel mensen gereageerd, dus het boek is mooi gevuld!




1 opmerking: