CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 30 maart 2011

Een ware babyboem!!

Ik vind het heerlijk om kaartjes te maken, maar dat wisten jullie natuurlijk al. Maar op het moment loopt het de spuigaten een beetje uit, de laatste paar dagen ben ik alleen maar bezig met het maken van geboortekaartjes!!


Natuurlijk harstikke leuk, want die maak je hartstikke vrolijk.


En daarnet kom ik erachter dat ik weer aan de slag mocht, want mijn vriendin/oud-collega Sanne is bevallen van een dochter! Dus ook op deze pagina, Sanne & Rein van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en het kaartje is inmiddels al onderweg!!


Ik hoop dat jullie ze leuk vinden!! En dat de mensen voor wie ik ze heb gemaakt ze nog leuker vinden natuurlijk!


Liefs Aenne

3 opmerkingen:

  1. Nou je hebt er nu al 3!!!

    Ik vind ze super!!!! Je bent een SUPER leerling!!! :D
    Tot snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh, Jan is natuurkijk Miran!!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk die kaartjes. Wordt er helemaal vrolijk van :)
    Groetjes,
    Selma

    BeantwoordenVerwijderen