CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 14 april 2011

Zo maar weer even wat!!!

Weer even wat dingetjes gedaan. Afgelopen dinsdag avond een workshop gedaan met mijn schoonzus haar moeder, een vriendin onze schoonmoeder en het buurmeisje. Was erg leuk om te doen. En het eindresultaat mag er best wezen..


Vorige keer vertelde ik al over de ware babyboom die hier op het moment aan de gang is, en net heb ik op hyves gelezen dat hij nog niet voorbij is. Ik mag dus ook weer aan de slag, wat natuurlijk helemaal niet erg is. Helemaal niet erg is omdat ik ook een kaartje mag maken voor mensen die wij kennen, die een hele lange weg hebben moeten afleggen om een kindje te mogen krijgen. Wij zijn super blij voor hen, en hopen dat het snel oktober is zodat zij hun wonder in de armen mogen sluiten!!



1 opmerking: