CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 25 september 2011

Gewoon zomaar

We zijn druk aan het nagenieten van de straatbbq, maar ik had nog wat dingen gemaakt. En die wilde ik nog even op mijn blog zetten. Iedereen die aanwezig was, ontzettend bedankt voor de gezellige middag/avond! En ik hoop van harte dat we het volgend jaar weer over doen!

Het theekistje was een prijs die men kon winnen bij de bingo! Iedereen deed druk mee, en was erg blij met de prijzen. Voor de mensen die in Hillegom en omstreken wonen, houd de Hillegomer en het Witte Weekblad in de gaten! Want daar komen we in te staan!
En het verjaardag kaartje is voor mijn Tante Marian, doordat zij gisteren jarig was konden wij er niet heen. Maar ze verdient natuurlijk wel een kaartje.

En ik wilde jullie een kleine impressie van onze straatbbq niet onthouden, vandaar de collage die ik heb gemaakt.Zodat jullie er toch een beetje van kunnen zien!

Fijne zondag nog!
Aenne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten