CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 25 september 2011

Miranda was getaged en gaf hem door aan iedereen die nog niet getaged was. Dus nu ben ik aan de beurt om tien weetjes over mijzelf te vertellen.
Wist je dat:
1. Ik ben aangestoken met het scrapvirus door Miranda, kijk maar eens op www.mirandafaas.nl, voor al haar creaties.
2. Bij elke foto die ik maak, ik al aan het bedenken ben wat ik ermee kan gaan doen!
3. Wij een heel lief hondje hebben, wat door de komst van de nieuwe fotocamera, fotomodel is geworden en geen rust meer heeft hierdoor.
4. Ik tijdens het stofzuigen het liefst heel hard Nederlandstalige muziek op heb staan en lekker mee bler!!
5. Ik steeds meer internetsite's ontdek voor scrapspulletjes (zij het met een beetje hulp) en gretig nieuwe dingen aanschaf.
6.Binnenkort een taartenworkshop met mijn schoonzusje ga doen, en nu al als de dood ben dat ik dit ook weer veel te leuk vind om te doen :)
7. Mijn man hoopt, dat de eettafel, ooit weer echt eettafel is! Daar liggen alle spullen voor het scrappen en als ik niet werk, ik daar veel tijd door breng.
8. Ik morgen spullen aan ga schaffen om te beginnen met hardlopen, het programma al op de ipod staat! (rennen met Evy)
9. Ik graag etentjes/straatfeesten e.d. organiseer.
10. Ik nu echt weer door moet met de was, anders krijg ik het nooit af!!

Ik geef de tag door aan Masha!

Fijne zondag nog, Liefs Aenne

2 opmerkingen:

  1. Leuk om te lezen!!! Succes morgen, het is zoooo leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hardlopen?? voel jij je wel lekker?? weetje hoe vermoeiend dat is. als je geen conditie heb sta je daarna zo te hijgen dat je denkt dat je al 60 x bent overleden..(a) weet het uit ervaring hihi.. thanks dat je hem aan mij geeft he..!!

    BeantwoordenVerwijderen