CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 30 december 2011

Project Life

Vanmiddag stond dan eindelijk de postbode voor de deur, met de spullen die ik had besteld om dan overmorgen te kunnen beginnen met Project Life.
Dit houd in dat je elke week of elke maand van het jaar foto's maakt en zo het hele jaar alle gebeurtenissen bijhoud.
Nou heb ik alvast een voorblad gemaakt, zodat je kunt zien dat het om 2012 zal gaan. Heb al hele leuke ideeen voor de foto's van de eerste week, natuurlijk eerst de jaarwisseling! Daar heb ik twee wensballonen voor gekocht, zodat onze vrienden en wij deze op kunnen laten en hopen natuurlijk dat deze wensen uit mogen komen....
En dan hebben we volgende week ook nog een nieuwjaarsborrel bij mijn oom en tante, dus de eerste week komt het helemaal goed met de foto's!!

Oja natuurlijk volgt ook nog de rest van mijn december daily, maar daarin ben ik een beetje verzaakt. Moet nog een hoop foto's laten printen en verwerken.....Maar die volgen dus nog!.

Voor het nieuwe jaar wil ik jullie het allerbeste toewensen!! En dat alle dromen en wensen maar in vervulling mogen gaan!! Voor de dames die scrappen, alvast heel erg veel scrapplezier!

liefs Aenne

2 opmerkingen:

  1. Ziet er echt super leuk uit!!!! Laat 2012 maar komen!!!! Ohja, is ie al! Bijna week 1 om!
    Veel plezier met het maken ervan, is zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen