CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 11 april 2012

Lekker in de weer

De afgelopen dagen vrij geweest, heerlijk natuurlijk, beetje jammer dat het weer niet echt mee werkt. Maar ja binnen ook genoeg te doen.
Ik heb een kussen weer eens een nieuw jasje gegeven, gewoon omdat ik een leuke stof tegen kwam.

Ben begonnen aan een mini, met het Note to self papier van echo park. Erg leuk papier en op het internet ook al hele leuke dingen mee gezien. Dus daar ben ik nog wel even mee bezig. Moet alleen nog de foto's laten ontwikkelen, maar dat komt wel goed.

Van mijn schoonmoeder kreeg ik een paar maanden geleden een pakket om een memobord te maeken. En daar ben ik ook maar eens aan begonnen. Het bleef maar staan, wat zonde is natuurlijk. Hij is nog niet helemaal af, maar dat komt de komende dagen vast wel goed.
Liefs Aenne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten