CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 4 april 2012

PL,kaartjes en taart

Drukke dagen achter de rug, maar toch tijd gevonden om de nodige dingen te maken.
Voor een collega mocht ik haar verjaardagstaart maken, het is een theepot taart geworden, net weer iets anders dan de taart die ik maakte voor mijn eigen verjaardag.Morgen zijn er twee collega's 12,5 jaar in dienst en voor allebei heb ik een kaartje gemaakt. Erg leuk om weer eens te doen. Inge en Miranda vertelde over Pinterest en daar heb ik de ideeen vandaan. Staan echt hele leuke dingen op, dus alweer genoeg ideeen voor in en rond het huis!En dan is er natuurlijk nog Project Life wat ik echt steeds leuker ga vinden. Inmiddels ook maar het Faboules papier aangeschraft. Vind deze kleuren toch wel heel erg leuk. Dit is dus week 13 deel 1 & 2 er komt ook nog een deel 3 omdat ik van Bart hele mooie foto's heb van het wielrennen in limburg. Die moeten er echt in! Ben zo trots dat hij 85 km in het heuvelachtige gebied heeft gefietst samen met zijn vader, broer en zwager.Liefs Aenne

2 opmerkingen:

  1. Hoi Aen,

    Wat leuk weer allemaal!!! die theepottaart is echt super schattig (van wat ik ervan kan zien), wat een lieve kleuren, ben benieuwd naar het geheel.
    Die kaartjes zijn ook weer leuk, ik ga toch ook maar weer eens ideetjes van pinterest halen, ik doe er nog niet zoveel mee hoor!
    Je Pl is ook erg leuk, en ik zat van de week ook te twijfelen om Faboules aan te schaffen, en als ik het nu bij jou zie... echt erug leuk, even wat vrolijkere kleuren bij de rest.
    Erg leuk allemaal hoor!

    Liefs Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, leuk, leuk allemaal!!!! Ik ben ook benieuwd naar de taart!
    Pinterest is verslavend! Zoveel te zien, ik heb expres al een tijdje niet meer gekeken! ;-)
    Tot vanmiddag!

    BeantwoordenVerwijderen