CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 28 maart 2012

Paasstuk maken

Gisteravond met mijn schoonzus Alice, haar moeder en haar schoonzus, mijn schoonmoeder, schoonzus Astrid, Petra en Judith een paasstuk wezen maken. We zijn hiervoor ook al een aantal keer bij deze vrouw geweest, vorig jaar ook een paasstuk en de kerst daarvoor een mooi kerststuk. Erg leuk en ze heeft echt allerlei spulletjes.

We konden dit keer kiezen uit een met oude fietsbanden gevlochten stuk, of een stuk met een haan erin, of eentje met daarin een kip van gaas die je dan naar eigen inzicht kon vullen. Erg leuk allemaal. Maar mijn oog viel op een krans, en daar heb ik dan uiteindelijk ook voor gekozen.
Hij staat nu nog even op een kastje, want ik kan nog niet kiezen waar ik hem neer wil zetten....


Liefs Aenne

1 opmerking:

  1. Super leuk zeg! Gaaf om te doen hè en staat zo gezellig!!!

    Tot snel!

    BeantwoordenVerwijderen