CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 25 maart 2012

Babyshower

Gistermiddag de high tea/babyshower voor mijn vriendin gehad. Erg gezellig, ik had een spel gemaakt met allemaal vragen. Een groot aantal waar/niet waar. Maar ook open vragen en een aantal doe vragen. Erg leuk en erg gezellig.
Via www.juwelientje.nl had ik zelfmaak zeepketting pakketjes besteld. Erg leuk om te doen, toch een beetje een creatieve touch aan het geheel. Echt een aanrader trouwens die site, Ingrid maakt erg leuke dingen!!

Voor de high tea zelf, zijn de zoete hapjes verzorgd door Meriel, een goede vriendin van mijn vriendin. Erg lekker was het allemaal. En het zag er erg mooi uit. Ook zij heeft een site, maakt zulke mooie dingen; http://www.tasteforbeauty.nl/Zelf had ik om iedereen te bedanken kaartjes gemaakt! En voor het archief had ik gevraagd of een collega die in haar vrije tijd veel fotografeert wilde komen om foto's te maken. Zodat ik straks een mini voor mijn vriendin kan maken, en zij een mooie herinnering heeft.Iedereen een fijne zondag!
Liefs Aenne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten