CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 21 maart 2012

Update Project Life week 4 t/m 10

Gisteravond een avondje gezellig wezen scrappen met Inge en Miranda.
Buiten dat we dan gezellig zitten te kletsen, scrappen we ook nog het
nodige.
Zo ben ik inmiddels bijna bij met mijn Project Life, loop nu nog maar 1 week
achter, maar die foto's heb ik al besteld. Dus hieronder alle weken die ik tot nu toe
gemaakt heb:
Week 4;Week 5;Week 6;WWeek 7Week 8;
Week 9;Week 10;
Zelf krijg ik steeds meer plezier in het bijhouden van de PL, omdat je zo ziet wat je in het jaar doet. Gewoon leuk om door te bladeren en alles weer terug te zien. Wel valt me op dat ik probeer juist leuke dingen te plannen, om leuke foto's te kunnen maken. Maar dat is natuurlijk helemaal niet erg. Ik bedoel om leuke dingen te doen.

Nu ga ik maar gauw verder met de mini van mijn vaders verjaardag die foto's zijn ook binnen gekomen, dus daar wil ik graag mee aan de slag.

Liefs Aenne

1 opmerking:

  1. Was gezellie!!! Ik vind je weken er helemaal leuk uit zien!!! Super knap dat je het zo snel hebt ingehaald!!! En leuke dingen plannen voor foto's is natuurlijk super leuk!!!!

    Ben benieuwd naar je mini!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen