CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 16 maart 2012

De smaak te pakken!!

Nu had ik het scrappen al een tijdje laten versloffen, simpelweg omdat ik geen tijd had. Door het maken van alle taarten maar ook de normale dingen zoals werken en het huishouden.
Maar je moet het toch wel een keertje oppakken, anders is het zonde van alle spullen die je ervoor hebt gekocht. En nu, nu na een middagje scrappen heb ik de smaak echt weer te pakken.
Na het bijwerken van mijn PL, ben ik begonnen met het maken van een mini voor alle foto's van het weekend weg voor mijn vaders verjaardag.
Ook die kon ik alleen de buitenkant vast maken, want de foto's zijn nog onderweg. Maar het ligt alvast klaar, dan kan ik ermee aan de slag zodra de foto's er zijn.
Als ik dit zo terug lees moet ik wel een beetje lachen, want ik krijg het nog druk haha!

Liefs Aenne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten